fredag den 22. januar 2010

Min første uge i det nye job

Alt er godt :)
Det lader til at blive en rigtig god arbejdsplads.
Der foreligger en struktureret plan for introduktion af nye medarbejdere - og som nævnt tidligere, alle er meget glade og venlige.

Opgaverne her i starten er jo i sagens natur mindre, og rutineprægede, da den slags opgaver er velegnede til at give en ny medarbejder ro til at sætte sig ind i de af virksomhedens funktionsområder, man er sat til at varetage.

Næste uge er mine andre 2 kolleger rejst til Kina, Ja faktisk er de borte fra kontoret i dag, da de rejser kl. 16.00 i eftermiddag. Jeg har i den forbindelse tilstrækkeligt med opgaver til at kunne klare mig selv. Skulle det knibe, auditerer jeg ledelsen - så der er ikke fare for kedsomhed.

Nu ser jeg frem til weekenden - den skal blive god :)

Ingen kommentarer: